بهترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی

Wiki Article


و به علاوه با موتور قدرتمند دایرکت درایو هوشمند که قابلیت تشخیص وزن ،میزان کثیفی و بافت پارچه را دارا می باشد. این لباسشویی همچنین از 14 برنامه متنوع برای شست و شو انواع لباس با هر نوع بافتی قابل استفاده است. در عین حال می توانید در زمان فراموش کردن لباس و یا اضافه کردن چند مورد از قبیل مایع شست و شو و غیره به راحتی چرخه را متوقف کرده در را باز کرده و آیتم ها را اضافه کرده و درب را دوباره بسته و لباسشویی مجددا شروع به کار خواهد کرد. قابلیت های ویژه ای همچون پشتیبانی از برنامه ThinQ™ کمک می کند تا در هر زمان و هر مکان دستگاه خود را کنترل کرده و تنظیمات دلخواه را بر روی آن اعمال نمایید. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه شوید.جهت مشاوره رایگان و خرید این محصول با همکاران ما در شرکت بانه ظروف تماس حاصل فرمایید. تا مناسب با این اطلاعات بتواند بهترین نوع شستشو را برای پاک کنندگی کامل لباس هایتان ارائه دهد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

برنامه شروع با تاخیر نیز یکی از کاربردی ترین برنامه های این لباسشویی ال جیست، و در حالیکه مدت زمان کارایی لباسشویی تا 24 ساعت تنظیم می‌شود؛ در عین حال با صرفه‌جویی در زمان می‌توان به دیگر کارهایتان رسیدگی کنید. ویژگی بی صدا، بدون لرزش و از همه مهمترین کارایی فوق‌العاده عالی با استفاده همزمان، از برجسته ترین ویژگی‌های موتور این لباسشویی به شمار می‌آیند. ال جی این نوع موتور را برخلاف مدل های قبلی با حذف تسمه طراحی کرده، که کمک زیادی به تولید صدای کم می‌کند. به لطف میزان نویز پایین و همچنین بدون لرزش این لباسشویی می‌توان در هنگام شب نیز دستگاه را روشن کرد. به علاوه ضمانت 10 ساله این موتور لباسشویی 20 کیلویی ال جی علاوه بر عمر طولانی مدتش؛ در عین حال میزان مصرف انرژی پایینی به بار می‌آورد.


مدل جدید لباسشویی ال جی 8 کیلویی


ابعاد ماشین لباسشویی ال جی مدل V7 دارای پهنای 600 میلی متر، عمق 560 میلی متر و ارتفاع 850 میلی متر بوده و وزن 70 کیلوگرم دارد. ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی ال جی مدل V7 محصول تولید شده در سال 2020 میلادی توسط شرکت معروف ال جی است که با امکانات و ویژگی هایی فوق العاده ساخته شده است. ممکن است برای برخی از مصرف کنندگان استفاده جاپودری ماشین لباسشویی ال جی ساده به نظر برسد، اما باید در نظر داشته باشید که اگر یک سری نکات ضروری را هنگام استفاده از این محفظه رعایت نکنید به مشکلاتی بر خواهید خورد. یکی دیگر از برنامه هایی که بسیار کاربردی است وارد کردن بار هناگام شستشو است که اگر در هنگام شستن لباس از دست دادن لباس شسته اید ، فقط کلید افزودن مورد را فشار دهید و لباس های شسته شده از جوراب های کوچک را به ژاکت بزرگ اضافه کنید و در هنگام شستشو درب کمتر از three ثانیه باز می شود.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

لباسشویی ال جی FH4G1JCSK6N از با کیفیت ترین و به روز ترین محصولات ال جی محسوب می شود. سرعت پرخش 1400 دور در دقیقه طراوات و تازگی را به لباس ها می بخشد و می تواند نیاز خانواده های پرجمعیت را برآورده کند. به لطف فناوری Time Saving و Eco Hybrid زمان خشک کردن کاهش می یابد همچنین در مصرف انرژی و آب بسیار بصرفه تر است زیرا زمان چرخه شست و شو را به نصف تبدیل می کند.


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


میزان مصرف انرژی از هزینه‌های پنهان در خرید ماشین لباسشویی محسوب می‌شود. منظور هزینه‌هایی است که در طول دوران استفاده از ماشین لباسشویی متحمل خواهید شما اما در هنگام خرید چندان به چشم نمی‌آیند. ماشین‌های لباسشویی با برچسب انرژی AAA، گران‌تر از محصولات مشابه هستند.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

شرکت ال جی با تکیه بر این قابلیت ماشین لباسشویی J6 خود را با ضمانت 10 ساله استاندارد در موتور و قطعات آن عرضه کرده است. سیستم شستشو با بخار در لباسشویی ال جی F4J6 هنگام آبکشی لباس ها با بخار قوی تمامی میکروب ها و مواد حساسیت زا را لباس ها جدا می کند و از بین می برد، به همین دلیل این گزینه شستشو با بخار مخصوص افراد حساس و دارای آلرژی و همچنین کودکان است. این فناوری بخار مانع از چروک شدن لباس ها می شود و لباسهایی کاملا تمییز و بدون لکه به شما تحویل می دهد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی


فروشگاه عمو بانه سعی دارد « لذت تجربه یک خرید واقعی » را برای مشتریان خود فراهم کند. شستشو با بخار، قابلیت بی‌نظیری است که متخصصان ال جی به این لباسشویی اضافه نمودند. این قابلیت برای شستشوی لباس بچه‌ها و افرادی که آلرژی دارند بسیار مناسب است.


با حذف تسمه در این نوع لباسشویی‌ها، درام به طور مستقیم با موتور متصل شده و حذف این قطعه از لباسشویی موجود بهره مندی از مزایای بسیار زیادی شده است. اگر فراموش کردید لباسی را داخل لباسشویی ال جی F4J5TNP3W قرار دهید، کافی است دکمه Pause را فشار دهید و اقلام موردنظر را اضافه کنید؛ چه جورابی کوچک باشد و یا کتی با سایز بزرگ. هرکدام از برنامه‌های شستشوی کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed 14 را انتخاب کرده باشید، درب لباسشویی طی فرآیند شستشو می‌تواند فوراً (تقریباً ظرف مدت three ثانیه) باز شود.



با تمام این ویژگی‌ها و خصوصیات می‌توان اطمینان داشت که لباسشویی ال جی FH4G6TDY6 توانایی بی نظیری در زدودن چربی‌ها و آلودگی‌های موجود بر روی انواع البسه را دارد. تعداد برنامه‌های متنوع این لباسشویی به همراه فناوری شستشو با بخار، 6 حرکت چرخشی شستشو، عیب یاب هوشمند و … این ماشین لباسشویی را برای آنان که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند به گزینه‌ای ایده آل تبدیل می‌کند. موتور بدون تسمه دایرکت درایو اینورتر لباسشویی FH4G6TDY6 به همراه طراحی پیشرفته درب، سطح سرو صدا را به قدری کاهش می‌دهد که افراد حتی در وقت خواب نیز می‌توانند لباسشویی را روشن کنند. کمپانی ال جی نیز درست مانند سایر شرکت های تولید کننده لباسشویی، همچون سامسونگ و بوش از کمپرسور منحصر بفرد خود بهره گرفته است.


برنامه‌های اصلی به تعداد 15 و برنامه‌های تکمیلی به تعداد 19 تا در نظر گرفته شده که کاربر به راحتی حالت شست‌شوی مورد نظر را انتخاب می‌کند. ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل G840S از انواع ماشین‌های لباسشویی باکیفیت و مورد استقبال کاربران به شمار می‌رود. این ماشین لباسشویی نقره‌ای رنگ، ابعاد sixty four در 60 و ارتفاع eighty five سانتی‌متر را دارد. وجود چنین امکانات و برنامه‌های شست‌وشوی بسیار کاربردی باعث شده است تا ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل WM-821N در رتبه انرژی +++A قرار بگیرد. در این ماشین لباسشویی لوله ورودی آب گرم و سرد نیز تعبیه شده و همچنین از تکنولوژی NFC برای دانلود برنامه‌های اضافی بهره می‌برد. شست‌وشوی شبیه‌سازی شده به شست‌وشوی دستی، با 6 نوع حرکت و فناوری شست‌وشوی سریع Quick 30 از دیگر موارد قابل توجه در این ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی به شمار می‌روند.


بهترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


در این ویژگی مواد شوینده و اب با هم ترکیب شده و در محفظه ای ایجاد کف می کنند. حباب ها به واسطه اینکه میزان جنب و جوش زیادی دارند، راحت تر به داخل الیاف لباس نفوذ می کنند. برنامه Eco Bubble هچنین در دمای کم لباس ها را شستشو می دهد و در نتیجه آن مصرف انرژی کم دارد. اعمال این حرکات مختلف بر روی لباس‌ها، به شدت بر نتایج شستشوی لباسشویی تاثیر دارد و نتایج مطلوبی را به ارمغان می‌آورد. ماشین لباسشویی FH4G6TDY6 با طراحی بسیار ایده آلی که دارد، در لیست محصولات خانگی، برای دو سال متوالی به عنوان محصول منتخب و برجسته انتخاب گردیده و جایزه بهترین محصول را ازآن خود کرده است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی FH4G6TDY6 محصولی خوش ساختار و با طراحی منظم و مجموعه قابلیت های کاربردی که در سال 2021 توسط کمپانی کره ای ال جی تولید و به بازار عرضه شده است. ماشین لباسشویی ال جی FH2J3QDNP0 محصولی با طراحی منظم و ممتاز که در سال 2018 توسط برند کره ای ال جی به بازار عرضه شده است و با مجموعه امکانات و قابلیت های متنوعی که در اختیار دارد قادر خواهد بود تا شرایط ایده آلی را در... نمایشگر لمسی ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی غیر از مزایا کاربری عالی که در اختیار شما قرار می دهد با طراحی فوق العاده ای که دارد نمایی زیبا و شیک را به ماشین لباسشویی خواهد بخشید که از جمله زیبایی های این محصول می باشد. البته این دستگاه ال جی، دارای فناوری های بسیار پیشرفته دیگری است که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت کرده ایم.


قیمت ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


وجود سنسور اندازه‌گیری وزن البسه از موارد قابل توجهی است که مصرف بهینه آب و انرژی در این ماشین لباسشویی را به دنبال دارد. همچنین شست‌وشوی ضد چروک، بدون صدا و ایجاد لرزش، تا جایی که صدای لباسشویی در حدود 50 دسی‌بل بوده و خیلی ناچیز به شمار می‌رود، از ویژگی‌های لباسشویی مورد نظر است. ناگفته نماند که این موتورها علی‌رغم عملکرد عالی و راندمان بالا مصرف انرژی را حدود 32 درصد کاهش می دهد بنابراین می‌توان بیان کرد که ال‌جی نیز همانند سایر تولیدکنندگان طرفدار محیط زیست بوده و از مصرف بی‌رویه انرژی جلوگیری می نماید. در نهایت لباسشویی ال جی که صدایی در حد forty four دسیبل را تولید کرده به آرامی به فعالیت خود پرداخته و آرامش محیط را حفظ می کند در این صورت شما قادر می شوید حتی زمانی که اعضای خانواده تان در حال استراحت هستند با خیالی آسوده لباسهای کثیف خود را شستشو دهید. ال جی این برند نامی عمر موتور دایرکت درایو را تا 10 ساعت تضمین می سازد بنابراین شما با خیالی آسوده این ماشین لباسشویی را خریداری نمایید و در برابر هزینه‌ای که پرداخت می کنید سالیان متوالی از خدمات عالی آن بهره مند شوید.


با سلام، این موضوع باید از نزدیک بررسی شود تا بتوانیم اظهار نظر دقیقی انجام دهیم. همینطور می توانید برنامه LG ThinQ را روی موبایل خود نصب کرده و از طریق آن به عیب یابی ماشین لباسشویی بپردازید. به این صورت که ما هیچ وجهی به عنوان بیعانه دریافت نمیکنیم و شما مشتریان محترم پس از ارسال و اطمینان از صحت و سلامت و گارانتی محصول مبلغ را پرداخت میکنید. برای اضافه نمودن لباس تنها کافی است گزینه ی توقف و اضافه نمودن لباس بر روی پنل ماشین لباسشویی خود را فشار دهید تا دستگاه متوقف گردد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

قفل کودک، تأخیر در پایان، طراحی ساده و زیبای آن از سری ویژگی های دیگر لباسشویی سامسونگ W70 به شمار می آید. یک برنامه شستشو را انتخاب کنید و تکنولوژی حرکات ۶ گانه دایرکت درایو ال جی مدل F4J6TNP8S محفظه شستشو را در چند جهت حرکت می دهد و لباس ها در حین شستشو فوق العاده تمیز می شود. اگر در حال شستن لباس باشید، فقط گزینه ” اضافه کردن آیتم ” را در لباسشویی ال جی فشار دهید و هر لباسی را اعم از جوراب های کوچک تا ژاکت بزرگ می توانید اضافه کنید. هر کدام از برنامه های کتان، ترکیبی، مراقبت آسان ، Speed14 را انتخاب کرده باشید، می توانید درب را بلافاصله (کمتر از ۳ ثانیه) در حین شستشو باز کنید.


جدیدترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


به سادگی با خط تلفن خدمات مشتری LG تماس بگیرید و تلفن را نزدیک دستگاه قرار دهید. دستگاه پس از آن با یک رایانه ارتباط برقرار کرد، ظرف چند ثانیه مشکل را تشخیص می دهد و یک راه حل فوری را فراهم می کند. لباسشویی ال جی مدل F4J6TMP8S دارای 6 حرکت متفاوت درام در هنگام شستشو است. این حرکات باعث می شود که فرآیند شسشتو برای انواع لباس با هر جنس و بافتی، در بهتر شرایط انجام گیرد و نتیجه ای بسیار مطلوب حاصل شود. این حرکات تحت عنوان تکنولوژی Motion DD ترکیبی از موتورهای بهینه شده است و عملکرد شستشوی قدرتمند با آسیب کمتری ارائه می دهد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

درب این ماشین لباسشویی در طرحی بسیار زیبا و شیک طراحی شده است که از سمت جلو باز خواهد شد و با قطر دهانه ی بزرگی که دارد امکان قرار دادن راحت لباس ها به داخل ماشین لباسشویی را به کاربر خواهد داد. صفحه نمایش این محصول از نوع ال ای دی و به صورت لمسی طراحی شده است که به صورت کاملا تخصصی و دقیق ساخته شده و با کوچک ترین لمسی می توان تمامی برنامه و شرایط شست و شو را بر روی آن تنظیم نمود. این نمایشگر از کیفیت خوبی بهره مند است و طول عمر بالایی دارد و در عین سهولت و سرعت در انجام کار ْ یک دکور شیک را به محصول داده است. از دیگر برنامه‌های شست‌وشوی شگفت‌انگیز موجود در ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی، برنامه شست‌وشوی ضد آلرژی با نام Allergy Care Cycle و با سیستم SpaSteam است.



همراه با گارانتی 10 ساله که موتور این لباسشویی با خود به همراه آورده می‌توان از آن تا سالیان طولانی مدت با همان کارایی اولیه بهره‌مند شد. لباسشویی ها به عنوان یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین لوازم خانگی به حساب می‌آید که وجود آن ها در هر خانه‌ای، بهداشت و سلامت اعضای خانواده را تضمین می‌کند. شرکت های زیادی از جمله ال جی، سامسونگ، دوو، بوش و … برای برآورده سازی نیازهای کاربران و جلب اعتماد آن‌ها محصولات متنوعی را روانه بازار کرده‌اند که از میان آنها ال جی توانسته است به خوبی بدرخشد.



قیمت ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6

ال جی با در نظر گرفتن قابلیت بسیار خوب و کاربردی 6 movement DD مرحله به مرحله کاربر را از تاثیرات خوب شستشو با خبر می‌کند. به عبارتی این فناوری برگرفته از 6 مرحله متنوع و کاربردی شستشو می‌باشد، که هر مرحله بهترین نتایج از شستشو را عاید کاربر می‌کند. یک دستگاه به تمام عیار که هر مرحله آن نه تنها کاربر را از شستشوی دستی باز می دارد؛ بلکه با اعمال هر مرحله، با تحویل لباس‌هایی کاملاً تمیز حداکثر کیفیت راضی‌کننده را عاید می‌کند. ماشین لباسشویی ال جی F0K1CHK2T2 همراه با ظرفیت بالای 20 کیلویی‌اش یک دستگاه به تمام معنا و کامل برای خانواده‌های پرجمعیت طراحی شده است. این نوع لباسشویی تنها با یک دوره از پس شستشوی حجم انبوهی از لباس‌ها بر می‌آید، که همراه با قابلیت خشک کنندگی به صورت چشمگیری از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری به عمل می آورد. خلاقیتی که ال جی برخلاف بسیاری از مدل‌ها بر روی این نوع مدل لباسشویی اعمال کرد، طراحی منحصربفرد و خاص برای آن بود.


این فناوری با تشخیص وزن و لطافت (جنس) لباسها به صورت هوشمند، بهترین برنامه شستشو را انتخاب میکند. مهمترین مزیت لباسشویی ال جی کمپرسور Inverter Direct Drive آن بوده که... لباسشویی ال جی آسان بوده و کنترل آن از طریق نمایشگر LED تمام لمسی صورت می‌گیرد.

Report this wiki page